العربية
08-03-2019 נכתב ע"י יועץ דיאטה

חטיפי בריאות

האם כל חטיפי הבריאות הם באמת בריאים???

הכתבה מעניינת אותך? תן לייק  

מה צריך לבדוק כדי לדעת האם החטיף בריא או לא?

 

אם רשום בגדול "סיבים תזונתיים" או "ללא סוכר" האם הם נקראים בריאותיים? בואו נראה...

-אם נקרא את הרכיבים על גבי החטיף נגלה כי הם עתירי שומן, סוכר (במסווה של גלוקוז, סוכרוז) ולפעמים גם מלח.

חשוב להבין שממתיקים מלאכותיים למיניהם עלולים להוביל למחלות כמו:
סרטן, אלצהיימר, עודף משקל ועוד.
הוכח במחקרים שלאחר צריכת ממתיק מלאכותי התיאבון גדל, התשוקה לפחמימות גדלה, הממתיק מעודד אגירת שומן וכמובן עלייה במשקל!

70% מחטיפי הבריאות על המדפים אינם באמת בריאים!

 

הדברים שצריך לבדוק הם:

1. היחס בין החלבון והוויטמינים לעומת סוכר ושומן.
2. מהו % השומן בחטיף וכמה מתוכו שומן רווי?
3. 0% שומן אינו מצביע על חטיף שאינו מכיל סוכר!
4. חטיף עם כמות קלוריות קטנה אינו בהכרח חטיף בריא!

 

אנא קראו את טבלת הערכים ורכיבי המוצר! לא מספיק שיהיה רשום "חטיף בריאות" אותו דבר בדגני הבוקר, יוגורט, עוגיות בריאות וכדו'.

 

-לירידה במשקל קיימים חטיפי בריאות ושובע! כדי לדעת איזה חטיף משביע (תקף גם לדגני בוקר) עלינו לקחת 2 סוגי חטיפים שונים ולהשוות ערכים...

1. החלבון הגובה יותר- מנצח! (5 גרם ומעלה)
2. הסיבים הגבוהים ביותר – מנצחים!
(שניהם מסייעים לתחושת שובע)
3. פחות שומן- מנצח!
4.פחות נתרן- מנצח!
5. חטיף עם הרבה סוכר יגרום לנפילת אנרגיה וחוסר ריכוז (כעבור חצי שעה בערך).

*חטיף עם מעט חלבון ומעט סיבים, לא ישביע כלל ועודד צריכה מוגברת של מתוקים ופחמימות (לאחר חצי שעה בערך) כי הוא ריק בערכים תזונתיים!

** אם יש שומן טראנס בחטיף או עוגיות להתרחק!!!

ידע כללי: "שומן טראנס", המזוהה גם "כשומן צמחי" שוקע ומצטבר בקלות בכלי הדם ולגוף קשה לסלקו ובכך עולה הסיכון למחלות לב וכלי דם.
כששומן זה שוקע הוא מצטבר בתאים ויוצר נזק, שמעלה את הסיכון לסרטן. יש להורידו לחלוטין מהתפריט!

מקווה שהחטיף הבא יהיה חכם יותר :)

לטיפים נוספים או פגישת ייעוץ התקשר עכשיו: 077-5003528

חזור לדף הקודם
חדשות אחרונות
בדוק ה BMI שלך