العربية
08-04-2019 נכתב ע"י יועץ דיאטה

נשנוש בריא

מזונות לנשנוש בריא בבית או במשרד

 

הכתבה מעניינת אותך? תן לייק  

תה ירוק להרגעת הבטן ולתחושת שובע -

לתה הירוק יתרונות רבים הוא עשיר בנוגדי חמצון, עוזר לנו להרוות צימאון שלעיתים קרובות מתחזה לרעב, ומהווה פתרון מעולה לסיום הארוחה ולשעות הביניים המאתגרות במשרד.
כמו כן תה ירוק מאיץ את חילוף החומרים ועוזר בשריפת אנרגיה ואף יכול לסייע בהורדת כולסטרול. תה חם הוא רעיון מצוין לכל ימות השנה. הוא מרווה, מחמם, מרגיע ומנחם. החל מטקס ההכנה, דרך לגימה איטית, רצוי בספל מיוחד משלך - הוא השותף האולטימטיבי שלך
ליום העבודה, ויכול בהחלט להרגיע את החשק לנשנושים. 

תפוח ירוק - 
יש ביטוי מפורסם באנגלית שאומר:
 "An Apple a Day Keeps the Doctor Away"
ובעברית - תפוח ביום ירחיק את הרופא. התפוחים עשירים מאוד בסיבים, מה שאומר שהם עוזרים לתחושת השובע. כדאי לאכול תפוח לפני הארוחה ולא אחריה, שכן אז תיווצר תסיסה במעיים, דבר שיגרום לגזים, לנפיחות ולריקבון הפרי בקיבה. ניתן לאכול תפוח כקינוח. אם מתעקשים לסגנן קצת את הקינוח, אפשר לאפות אותו עם מעט סוכר חום מעליו  וקינמון.

 

אגוזים וגרעינים - 
אגוזים וגרעינים טבעיים (לא קלויים ולא מלוחים) הם מזון איכותי המכיל שפע של ויטמינים ומינרלים כמו: אבץ, מגנזיום, חומצה פולית, סלניום, ברזל, סידן, ויטמין E וויטמינים מקבוצת B, חומצות שומן רב בלתי רוויות, סיבים תזונתיים ואחוזי חלבון גבוהים.
יחד עם זאת, יש לצרוך אגוזים וגרעינים במידה משום שהם עלולים להשמין, אך כן רצוי להכניסם לתפריט היומי שלנו. ניתן להוסיפם לפירות, ירקות או לנשנש בין הארוחות עם פרי או יוגורט.
כמות מומלצת: 7 שקדים + 2 אגוזי מלך מכילה כ-100 קלוריות ומומלצת לאכילה כארוחת ביניים.

 

אדממה -
אדממה הם פולי סויה הנמצאים בתוך תרמילים ירוקים והם יכולים להוות בחירה מצוינת לנשנוש בריא ודל בקלוריות ושומן בעבודה. באדממה יש כמות גבוהה של חלבון, סיבים תזונתיים, סידן ברזל ועוד. חצי כוס פולי אדממה (ללא הקליפה) מכילה כ-100 קלוריות. את האדממה ניתן לקנות בשקית קפואה, לבשל במים רותחים שהומלחו קלות כ 15 דקות לסנן מהמים ולשמור בקופסא ולהביא למשרד.

חזור לדף הקודם
חדשות אחרונות
בדוק ה BMI שלך