العربية
31-05-2015 נכתב ע"י יועץ דיאטה

כרוב קייל

היתרונות של כרוב קייל...איך עדיף לאכול?

הכתבה מעניינת אותך? תן לייק  

כולם כבר יודעים שכרוב קייל הוא מזון על, אך זה לא המצב כל עוד אינכם מבשלים אותו. בכרוב הקייל יש שלל חומרים מזינים, אך כמעט כולם אינם נספגים בגוף בצורה האופטימלית עד אשר מבשלים את כרוב הקייל. למעשה, קייל, תרד, כרוב, מנגולד, כרוב ניצנים ועוד ירקות רבים ממשפחת המצליבים מלאים בכמויות גבוהות של חומצה אוקסלית, אשר מונעת מהחומרים המזינים שבהם את האפשרות להיספג בגופנו ומצריכה בישול לפני אכילתם. לכן העדיפו לבשל את הקייל שלכם אם ברצונכם לזכות ביתרונותיו של מזון העל הזה.

חזור לדף הקודם
חדשות אחרונות
בדוק ה BMI שלך