العربية
16-09-2020 נכתב ע"י יועצת לאכילה נכונה

טיפים לחג

14 טיפים לעבור את החג בהצלחה :)

הכתבה מעניינת אותך? תן לייק  

1. הקפידו על כמויות השתייה הרגילות שלכם ואפילו תעלו קצת אם אפשר.

2. זה בסדר לצאת מהשגרה אבל תמשיכו להקפיד על 3 ארוחות עשירות בחלבון.

3. מיצים ומשקאות מוגזים - הם לא דרך טובה לחגוג.. תוותרו עליהם בבקשה.

4. עושים על האש? מצויין! תתמקדו באכילת בשר וירקות (בלי צ'יפס, חומוס, פיתות, אורז וכו')

5. יש לכם זמן פנוי? מעולה! פנקו את הגוף שלכם בהליכה טובה (ועדיף בחיק הטבע).

6. במיוחד בגלל השינויים תמשיכו להקפיד על התה והויטמינים (ואפילו שווה להגביר מינונים)

7. אל תאכלו עם העיניים! יהיו שפע של פיתויים.. תקשיבו רק לבטן מתי די ולא לעיניים.

8. הסתיימה הארוחה? קומו מיד מהשולחן - רוב הקלוריות המיותרות יגיעו אם תמשיכו לשבת.

9. השתדלו לא ללכת לישון מאוחר מדי ולשמור יחסית על שגרת השינה שלכם.

10. הסתיים החג? זהו! חוזרים לשגרה מסודרת של אכילה מאוזנת באופן מיידי.

11.שימו לב שערב החג הוא למעשה כמו יום שישי- הקפידו לאכול ארוחה קטנה בצהרים כדי לא להגיע רעבים מאוד לסעודת החג

12.לכל מי שהולך לבית הכנסת במהלך החג
התפילות ארוכות - מומלץ לקחת איתכם בקבוק קטן של מים/תה.

13.במידה ויש הפסקה לאוכל במהלך התפילה - מומלץ להביא איתכם יוגורט/ קוטג/ טונה + ירקות + פריכיות/ קרקרים ע״מ שלא נתפתה לאכל מכל הכיבוד שמגישים בבית הכנסת.

14.זיכרו יש הרבה ארוחות במהלך החג -אין צורך להתפוצץ מאוכל בסעודה הראשונה וגם לא בשנייה וגם לא בשלישית

חג שמח ושנה טובה :)

 

אנחנו תמיד כאן בשבילכם

077-500-3528

חזור לדף הקודם
חדשות אחרונות
בדוק ה BMI שלך